Głos Andrzeja Strejlaua w nawigacji samochodowej – czyż to nie brzmi fenomenalnie? Niestety, masowo nie weszła ona do produkcji, ale głos trenera poprowadził Piotra Stokłosę z Wydawnictwa SQN po ulicach Warszawy.
„Świetnie”, „fenomenalnie”, „brawo”, „nie, nie”, „źle” – to tylko niektóre ze słynnych komend legendarnego trenera , które wydaje podczas każdego komentowanego meczu. Charakterystyczny głos i znane na całą Polskę powiedzenia są podstawą nowej akcji promocyjnej z okazji zbliżającej się premiery książki „On, Strejlau”.
To nie jedyna podróż, którą w najbliższym czasie odbędzie piłkarski ekspert. Wkrótce Andrzej Strejlau wraz z Jerzym Chromikiem ruszają w trasę promocyjną książki „On, Strejlau” po Polsce. Na liście miast, które odwiedzą, są m.in. Warszawa, Szczecin, Poznań, Katowice, Wrocław, Łódź i Gdańsk. Pierwsza okazja do spotkania z autorami 14 listopada o godz. 18:00 w sklepie piłkarskim R-GOL w Warszawie. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest wolny.
Na pomysł wykorzystania Strejlaua w takiej promocji wpadł Piotr Stokłosa po obserwacji mediów społecznościowych. – Raz czy dwa przewinęły mi się na Twitterze takie sugestie i stwierdziłem, że to świetny pomysł na chwytliwą kampanię promocyjną. Udało się to zgrabnie połączyć z hasłem o wyruszeniu w życiową podróż z trenerem. – mówi Stokłosa.
Moją recenzję tej książki znajdziecie tutaj.