CANAL+, wiodący wydawca i nadawca kanałów telewizyjnych segmentu premium, został patronem medialnym Sportowej Książki Roku. Głosowanie w ósmej edycji Plebiscytu odbywać się będzie w styczniu, wyniki poznamy w lutym 2021.
CANAL+ to pierwszy w historii tak duży gracz na rynku medialnym, który wspiera Sportową Książkę Roku. 2,7 mln abonentów, ponad 300 premier rocznie, a także, co niezwykle ważne dla sportowych kibiców, prawa do wielu prestiżowych rozgrywek, w tym PKO BP Ekstraklasy, Premier League, LaLiga Santander, Bundesligi, Ligue 1 Uber Eats, PGE Ekstraligi, Speedway Grand Prix, NBA oraz WTA Tour.
Głosowanie w ósmej edycji Plebiscytu odbywać się będzie w dniach 1-31 stycznia 2021 roku. Wyniki opublikowane zostaną 15 lutego 2021 roku. Książki wybierane będą w sześciu kategoriach – najlepsza polska książka czytelników, najlepsza zagraniczna książka czytelników, najlepsza książka górska, najlepsza książka piłkarska, najlepsza książka historyczna i najlepsza biografia/autobiografia.